20170919

Hayat tecrübeleri


Kimileri bir sıfır başlar hayata ve kin tutmaya başlar ama bunlar öyle anlık bir mesele değildir. Bir mazisi vardır. Küçüklüğünde başlar genellikle mesela kardeş arasında olur. Bir evlada iyi davranırken diğerine kötü davranmayla.. Bir ebeveyn olarak sen anlamazsın bu çocukların arasında olur genellikle ve o iki kardeş belli etmez. Bir baba ya da annenin bir kızına farklı diğer kızına farklı davranmasıyla... Bu farklı davranmayı da küçük yaşta bir çocuk içine atarak ileride bu davranış bozukluğundan o kişinin kişiliğine etkilemesi gibi etken olabiliyor. Tıp ki Eylül'ün kardeşi İpek'e davranması gibi. Evet İpek'in suçu yok ebeveynlerinin davranışlarından; Eylül, İpek'e hiç suçsuzken bütün suçlu kardeşi gibi davranması gibi. Burada suçlu kim siz düşünün?

Sevmek en başında geliyor, sonra evlilik ona da tamam ama çocuk (!) kavramı ne yazık ki o kadar kolay değil, kolaymış gibi gözükse de. Ya da "para" varsa herşey kolay ibaresi. **Alışılagelmişbirdüzeniniçindençıkın!!
İnsanlara söylentiler daha hoş geliyor ve bu yüzden de zor olandan kaçıyorlar.

Bir anne düşünün; içinde çocuklarına kendisiyle sorunu olan herkese karşı aşılamak! Gel de onun müslümanlığını eleştirme! Nerde senin önceki hayatında öğrendiğin bilgiler??? NEFRET, ÖFKE, SİNİR bir an da seninle olunca herşeyi görmezden gelip şeytana uymaların?????? Bu basit insanın yapısıdır, tam tersini düşün ve hayatına uygula! 

Dışardan göründüğüne baktın mı sen hiç? Göz yaşı BASİT insanın işidir. Güçlü olmak istiyorsan kimsenin görmediği yerde dök göz yaşını. Sinir, herkesin imtihanıdır; sen onu besmele çekerek başından atıp yoluna sinir olmadan da ilerleyebilirsin.


İnsanlar dünya da "ahiret" yokmuş gibi yaşıyor. Sanki bir nefesin sonunda ölmeyecekmişiz gibi. Sanki ölümsüz dünyayı ahiretteymişiz gibi yaşıyor. Ne yaşanılırsa yaşanılsın, ne söylenirse söylensin ne olursa olsun hepimiz müslümanız, nerde sizin dışarıya karşı güzel gözükmeleriniz? Önemli olan o güzelliğini içeriye de yansıtmanız! Hadi, küs olduğun birisi hakkında gece teheccüd namazına kalkıp dua etsene? Zor olan bu değil mi? Niye sen müslüman değil misin? Yoksa ahireti nasıl kazanacaksın? Yoksa eşine "ben aslında çok seviyorum ama..." "ben aslında yapacaktım ama..." gibi cümlelerle mi? Bu şekilde sadece kendini kandırmış oluyorsun. Evet karşındaki herkesi kandırmışsın olabilirsin aynı metodu uygulayarak ama kendi için rahat mıdır? Ve rahat olmadığı için mi her gece ağlıyorsun? HADİ KALK BESMELE ÇEK ve yeni bir sayfa aç herkes için, en öncesi kendin için!




20170516

Aşktan gelen güzellik.


şükür sebebi adam!

Öyle koca yürekli bir adama sahibim ki, ne desem boş! 
Ve ben biliyorum ki beni şu dünyada bu adamdan başkası mutlu edemez ve bende biliyorum ki bu adamdan başkasıyla mutlu olamam! Öyle güzel bi Rabb var ki, bizi birbirimize saklamış, sevmek kelimesini birbirimize öğretmiş. 

Aşkım, o kadar güzel ifade etmiş ki, sanki benim düşüncelerimi okumuş :)
Öylesine saf, öylesine güzel.


"Kevserim , hayatımın en güzel anıları seninle  oluşuyor sanki senden önce yaşamamışım . Onca yer gezdim onca insan tanıdım onca işlerde katkida bulundum büyük insanlarla oturdum kalktım insanların hayal ettiklerini yaşadım çoğu zaman öyle ya da böyle ama hiç biri senin bana verdiğin huzuru , mutluluğu , heyecanı ve şükür sebebini veremiyor.  Rabbim ne yaptıysak iyi olanları arttırsın kötü olanlarıda af eylesin ve bizi bir ömür beraber kılsın . Seni çok seviyorum ve bu sevgiyi gönlüme yerleştiren Allah'a  binlerce kez şükrediyorum.  Elhamdulillah bu hayati seninle birlikte yürüyorum.  İyi ki varsın ve iyi ki seninleyim."
Merhabalaaaar***

O la la la laaaaa

Sevgili pıtırcıklarımmmm

Nereden, nasıl başlayacağımı bilmiyorum, bildiğim bir şey varsa o da;
HAYAT MİKEMMEL!

İnsan fıtratı tek yaşamak için yaratılmamıştır. Bunu sevgili nişanlımla tanıştıktan sonra anladım ve bu konu üzerinde tez bile yazabilirim. Hayat, ile tanıştım! Ve şu ana kadar hayat kelimesinin sadece ilk baş harfini yaşıyormuşum..

Ya da şöyle söyleyebilirim, sanki önceden yaşamıyormuşum gibi. Öyle bir şey ki, hayatım anlam kazandı. Ama o kadar büyüleyici bir şey ki bu, tarif edilmesi mümkün değil. Ve öyle bir şey ki, karşıdaki insanın her hareketi tatlı geliyor. Senin gözünde "kötü" diye bir kavram lügatinden siliniyor. Ve işte o zaman aşık olduğunu anlıyorsun. İyi ki demeye başlıyorsun.

20170213

 Hayatimda sinirsiz eglencesi ve enerjisiyle var olan sevgili arkadasim, kardesim Kevsercim yarin itibariyle aramizdan ayriliyor. Yani nisanlaniyor Sozunden sonraki gorusmemizde yuzugun insan uzerindeki muhtesem gucune gercekten inandim. Kevseri kaybediyordum yavas yavas Ve nihai son (dugun) a kala yarin nisanlaniyor premsesimiz 💍😮 onun degimiyle #Engaged benim degimimle #waa oluyor insaAllah daimi nsaAllah sah iden bakariz ona nereye... Bitti artik pesinde kostuigumuz programlar, konser biletleri Artik o isleri seni babandan emanet alacak kiymetli nisanlina devrettik E yiki varsin ve tum guzellikleri hak ediyorsun.

Zeynep R4bia ♥️


En degerli dostum kiymetlim. Bu mutlu gününde yanında olmayı o kadar çok isterdim ki.Dost değil kız kardeşimsin gözümü kirpmadan guvenebildigim.. ne mutlu bana.Bitmek bilmeyen enerjin, neşen, hayat dolu olusun ömür boyu seninle gelsin.Sevdigin adam çok şanslı böylesi aşkı, böylesi degerliyi Allah ona nasip ettiği için çok şükür ki mutlusun birtanem😘bundan sonrası senin için daha güzel olsun inşallah seni çok çok seviyorum kevserim❤

Beyza hanedar


Kevsercim 🌹🌹🌹 sana ve ailene cook tesekkur ederiz hersey cok guzeldi ve tabikii sen cook guzeldin bayildik bayildik elbiseyi modelde hatirliyorum sende gordukten sonra unuttum bile bu kadar yakisirrr  😍😍😍😍 cok cok mutluluklar diliyorum canim benim Allah gulen yuzunuzu hepp guldursun insallaaah 🙏🏻🙏🏻❤❤❤


Rabia Öztürk




Kevseeer o kadar guzel olmussun ki masallah yaa 😍 tam anlamiyla ba yil dim ! Mutluluklar dilerim canim benim bir omur insallah 🙏🏻☺😘


Raziye




Canım , gülen yüzün hiç solmasın , gülmek sana çok yakışıyor maşallah , sevdiğinle güzel günler göresin . Mutlu olasın , seni seviyorum🌹

Betül Şahin


Kwthar my mom say your visit and party was like a dream come true for us 😜😍 Like your everything about your party 🎉

Amal


Yahu bunlar ne güzel fotoğraflar
Ve siz ne güzel çiftsiniz
Maşallah barekallah. Allah mutluluğunuzu daim kılsın kardeşim 💕
2017 nin bal gelini 👰🏼😘

Tuba Yıldız



Kuzummm tekrar tekrar hayırlı olsun ❤❤❤
Günlerdir fotolarla mest oluyorum ne güzel bir organizasyon olmuş 😍 Allah birlikteliginizi hayırlı kılsın daimaa mutlu olun 🌷🌷🌷

Hatice Yücel


20161020

Hep diyorum; o iyi ki var.

20161019

Öyle çok seviyorum ki en hüzünlü şarkı eşliğinde bile onun güzelliklerinden bahsedebilirim.
Öyle benimsemişim ki herkeste onun gülüşünü bakışını görüyorum adeta.

"Uykudan daha güzelsin" dedi ve ben onu tekrar sevdim. 💜

20161011

Saadet zamanı; avluya doğru oturmuşuz, sen ve ben.
Endamımız çift, sûretimiz çift, rûhumuz tek, sen ve ben.
Bulandıran palavralardan âzâde, gamsız bir keyif, sen ve ben.
Sen ve ben, ne sen varsın ne de ben, bir olmuşuz aşk elinden.

Uzun süre görüşmezsek sevgimiz azalır mi ?

Açıklama yapmadan ayrılmak en iyisi.

Her zaman istediğin gibi gitmiyor hayat. Bazen önüne çok engel çıkıyor fakat önemli olan onları sevdiğin adamla güzel  bir sekilde halletmen. Ve birbirini kırmadan.  Bunlar çok önemli şeyler.  Ve aynı zaman çok güzel şeyler farketmiyorsun ama ileride bir daha yasayamayacagin şeyler.  O sebeple her zaman ama her zaman hissettiğin gibi davran ve göründüğün gibi ol. Kimsenin hayatınızı mahvetmesine izin vermeyin.

20160908

Bildiğin aşk yaşıyoruz.

Bu vapuru kaçırırsam beni belki de cinnet basar 
belki kanser olurum bu yıl sınıfta kalırsam 
nöbette uyursam eğer kitaplarımı yakarlar 
etimde şirpençe çıkar bu kızı alamazsam 
bu işi bitiremezsem şehirden beni kovarlar 
izin kağıdım yanar konuşacak olursam 
bu senet bankalar kapanmadan 
ruhumun rengini kapatmayacak olursa 
ölür kuyuya düşen çocuk 
çocuğun mercan saati çatlar mutlaka 
koşup haber vermeliyim 
yetkili memura 
bahar geliyor, ilerliyor yeminler 
alnımı kapıp getirmeliyim 
denizi karşılamaya 
kırlangıcın kanadındaki kezzap 
leylakta sıkışan buhar için 
nabzımı bulmalıyım nerede bulacaksam 
nabzımı çünkü ben kasadan fiş alarak 
yağmuru, selvileri zor durumda bıraktım 
benim yongalarımdan yapıldı bu çelenkler 
ben papatyaları şımartmadım diye oldu 
Mata Hari'ler casus, Al Capone'lar gangster 
inmem gerek gözbebeklerimin altına 
beynimin ortasına büzülmeliyim 
genşeyip kımıldayabilirim oradan sonra 
dum di dum 
duridum dubida 
kendi kalbimle zamanım arasındaki sarkaç 
püskürtüyor beni dünyaya 
bırakıyorum zerreciklerime kadar emsin beni 
Atlantik ve Pasifik ve beş kıta 
koşmam gerek 
yetişmem gerek yazgıma 
tutmam gerek, sormam gerek, bilmem gerek 
esenlemem, kargışlamam, irkitmem gerek niçin 
niçin, niçin, niçin 
kuyuya düşen çocuk niçin ölmesin 
Ismet ozel -Jazz ,1981

20160907

Dedication - Noora Noor ** Ellie Goulding - Burn

Tüm mesele kızın Victoria'dan kalkacak on buçuk otobüsüne yetişmesiydi. Ve o gece kız garip bi heyecanla uyumuştu, sabahında strest ve mutlulukla karışık duyguyla birden kalkıvermişti yatağından sessizce. Sonrasında nasıl hazırlanıp evden çıktığını kız kendisi bile anlayamamıştı çünkü sekiz buçukta evden çıksa yetişeceğini biliyordu fakat sekiz buçukta istasyonda olmuştu ve bunu sevgilisi "hadi artık evde çık" diye mesaj attığında anlamıştı. Bilet almaya gittiğinde görevliden en yakın saatte ki bileti rica ederken dün internetten aldığı bileti de iade etti. Sonunda yolculuğu başlamıştı, en güzel manzaraya sahip olan camı seçip en öne kurulmuştu genç kız. Üzerine giyindiği yeşil elbisesi, değişen renk gözlerini de yeşil yapmıştı. Çok mutluydu, çok sevdiği Filistinli arkadaşının yanına gidiyordu, evet kaldığı yerden dört buçuk saat kadar otobüs yolculuğu yapması gerektiğini bile bile fakat yeni yerler, yeni insanlarla tanışmayı seviyordu. Ha, tabi bir de Londra'nın kalabalığından ve sıradanlaşmış hayatından sıkılarak gidiyordu. Bunların hepsini düşünerek uyuyakalmıştı gri deri koltukta. 

 Uyandığında Cardiff'e varmıştı, otobüsten inerken arkadaşı Sarah'ı görmüş, "Hello darling, i am here" diye seslenmişti büyük bir sevinçle. Sonrasında birlikte yürüyüp Cardiff merkeze doğru gitmişlerdi. Kız çok mutluydu yolda giderken tam üç kere arkadaşına sarılmıştı. 

20160829

It was my idea to come here.

20160825

Çok muhalefet bir sevgilim var, herşeye söyleyecek bir lafı var, ona göre herkes ayağını denk alsın. ehehe

20160824

"Bir anda karar verip çıksaydık yola, yâr..
sırtlansaydık çantalarımızı. 
mesela güneş gözlüğü ve sandaletlerimizi de alsaydk yanımıza..
Filistin sokaklarında dolanırken, 
bir ailenin kahvaltısına konuk olsaydık..
ailenin lila kurdelalı küçük kızına sevgiyle gülümseseydik,
direniş gözlerine bakıp okşasaydık mis kokan yetim başını; 
bir zeytin ağacı da biz dikseydik cennetimize..."

20160823

Sevgilim
Seni çok seviyorum.

Promise.

Şu aralar gerçekten çok  mutluyum, evet biliyorum mutluyken burayı açmam, yazı filan da yazmam genellikle ağladığım zamanlarda yazarım evet bunu da biliyorum. Ama o kadar mutluyum ve o kadar güzel bir insana sahibim ki bunu herkes bilsin istiyorum. O yüzden sizlere de yazmaya çalışacağım. Ama yavaş yavaş.. Şimdi o çok güzel insanın bana yazmış olduğu yazıyı buluştuğumuzda da sesli bir şeklide okumasını istiyorum. Sizlerde şahit olun istedim.

.....

"Heey benim sevgilim var , ismi Kevser, kendisi dünyalar güzeli olup en güzel ahlâka sahip bir insan . Kimilerine göre manken gibi kimilerine göre mankenlere de tas çıkartır , sesiyle kalbimi yerinden çıkacakmış gibi attırabilen tek bir kelimesi ile herşeyi feda edebileceğim bir sevgili . Gözleri dünyanın en güzeli yeşil mi yoksa ela mi diye tartışmalara girmenin manasız olduğu kendine has bir rengi olan o gözler yasayan en güzel gözlü eşeğin gözlerinden bile güzel , kendisi etrafına huzur ve mutluluk saçan eşsiz bir hazine olup sadece ama sadece bana ait olduğunu söyleyen beni benden alan biridir . Sevgilimi çok seviyorum."
Bugün size bir şey itiraf edeceğim, geçmeyen yara mı demeli miyim bilmiyorum. Evet adı her ne olursa olsun bahsedeceğim işte. Her Evgeny Grinko'nun Valse parçasını dinlediğimde hissettiğim şey hep aynı oluyor. Hep ney mi oluyor? Orhan Pamuk'un "Masumiyet Müzesi" kitabındaki Kemal ve Füsun'ün sevişmesi geliyor aklıma çünkü altı yüz sayfalık kitabı bu müzik eşliğinde okudum. Ve artık öyle yer etmiş ki, sürekli ama sürekli aklıma geliyor. Her açtığımda, her dinleyişimde hayalimde kurduğum Kemal ve Füsun ve sevişmeleri. Bilmiyorum ama geçecek gibi de değil sanırım. Çünkü çok uzun zaman sonra bugün londra - Holborn'ın ara sokaklarını gezerken rastgele Valse parçası geldi ve yine durduk yere hüsrana boğuldum, tebessüm halinde olan ben birden suratımın düştüğünü ve fazlaca duygu yoğunluğu ile gezmeye başladığımı hissettim mahalle aralarında. Kitapta otuzlu yıllardan bahsediyordu ve aynı zamanda gerçek hikayeydi. Füsun'un giyindiği kıyafetlerini bile biliyordum, çok ilginç olacak ki vintage ürünler satan bir mağaza çıktı karşıma. Vitrin o kadar güzel gözüküyordu ki gözümü alamadım, girip girmemekte kararsızdım çünkü Holborn'dan geçip Covent Garden'a gidiyordum. Ama sonrasında girmeye karar vermiştim. Kapıdan girerken bin dokuz yüz otuz yazıyordu, evet hayalimdeki Füsun'a adım adım ilerliyordum. İçeriye girdiğimde gerçekten de o zamana ait kıyafetler vardı.. Ama kıyafetler o kadar güzeldi ki Füsun'u unutup kıyafetlerin güzelliğiyle ilgilenmeye başlamıştım. Bir an da yine hayallere dalıp olduğum yerden çok uzaklaşmıştım. Çok ama çok güzeldi hiç bitsin istememiştim ta ki yanıma doğru gelen bir kızın bu güzel hayalimi bozmuş olmasına kadar. Sonrasında ne mi oldu? Ben de bilmiyorum.

20160821

Look at the stars. And I'll kiss you again, again.

20160820

Sevgilime.

O kadar çok seviyorum, o kadar özlüyorum ki, o kadar-larım o kadar çok ki. Hayatıma girdiği andan itibaren onu çok sevdim ve hep iyi ki dedim. Tanıştıktan hemen sonra daha birbirimize doyamadan ben Londra'ya sevgilimse Malezya'ya gitti. Öyle çok özlüyoruz ki, ve bu özlem gün geçtikçe artıyor, arttıkça da içim dışım hep onunla doluyor. Sekiz hafta kalmış olacağım ve şuan dördüncü haftadayım. İlk defa bu kadar uzun süre ailemden ayrı kaldım sadece ailemden de değil, çok sevdiğim ülkemden. Hepsi üst üste gelince birden duygusal mod geliyor. Ama burda en büyük etken sevgilim! Rabbim bizi hiç ayırmasın. Bi amin alırım bu cümlenin sonuna. Hep dua ederdim hayırlı zamanda hayırlı birisiyle. Öyle de oldu. Çok şanslıyım o yüzden. Hep öyle de kalalım, sadece biz, biz olalım ve sımsıkı sarılalım, hiç bırakmayalım. Çok sevelim ve bu sevgimiz de, aşkımız da hiç bitmesin.

Buika.


Belki de böyle olmasaydı şu an bu satırları yazıyor olmazdım. Evet çok mutsuzum, ilk defa! hem de şu günlerde. Hem de dünyanın en güzel sevgilisine sahipken. Ama insanlar demek ki böyle durumlarda da mutsuz olabiliyormuş. Hayır ilginç tarafı bugün kötü olaylar yaşanırken sevgilime ulaşamam oldu. Zaten çok kötüydüm bir de üstüne bu eklenince yıkıldım adeta. Neyse ki sonu hüsranla bitmedi. O kadar güzel sevgilim var ki moralimi öyle güzel  yerine getirdi ki neden üzüldüğümü unuttum bir an. 

20160814

Where have you been until now ?
Sevgilim;

Bizim aşkımız öyle gizemli olsun ki, biz bile aşkımızın gizeminde kaybolalım. 
Biz bile kendi sevgi selimizde boğulalım. 
Öyle olsun ki, ölümüne sevgimiz bitmesin.
Birbirimizi her gördüğümüzde aşkımız alevlensin.
Hep en çok seven taraf ikimiz olalım.
Hiç unutmayacak kadar sevelim.
Hiç küsmeyelim ama!
En büyük aşklar bizim olsun ve görenler imrensin aşkımızı.
ilk gün ki gibi kördüğüm gibi sevelim.
Hayaller dualara emanet.