20141126

CİNNET SENİN AYAKLARININ ALTINDADIR


Beklemek, gelmemesinin yarısıdır. Zaten gelecek olsa beklemezdim.
Gelmeme ihtimali olan her şeyi bekleriz ki bunun adına da beklemek denir.
Paranoyalarım, beklemeye elverişli değiller bu aralar. Kimseyi bekletmiyor, kahrolasılar.
Paranoyalarımdan kuş yapıyorum, konacak pencere yok.
Kuşlar çok canınız sıkılıyor, beni vurun isterseniz. Vurun ki canınız sıkılmasın. Paranoyalarımı da vurun. Her şeyi vurun. Pencereleri vurun. Kapı kollarını vurun. Kapı kolum da olmasa kim tutardı ellerimi? Ama, vurun yine de. Paranoyalarımı vurun.
Bunlar var ya, sevgilim ile arama ayakkabı ile girdiler.
Bunlar var ya, şiirin ortasına ayakkabı ile girdiler.
Bunlar var ya, kafamın içine ayakkabı ile girdiler.
Yaktım bunları, küllerinden tekrar doğdu. Tekrar yaktım, tekrar doğdu.
Katilimi aramaya çıktım. İnsanlar çıktı kapattım, telesekretere konuşanlardanım.
Burası kim?
Benim adım kim?
Ben neresiyim?
Katilim kim?
Kimsin lan Ben?
Ah be!
Cinnet senin ayaklarının altındadır.
Bunlar var ya, şarkılarımın arasına ayakkabı ile girdiler.
Bunlar var ya, Neyse.
Neden mi gözü açık uyuyorum?
Çünkü bütün rüyaları ezberledim.
Neden mi, gözü kapalı seviyorum?
Çünkü bütün ihanetleri ezberledim.
Neden mi, gözü kapalı büyüyorum?
Çünkü bütün çocukluğumu ezberledim.
Neden mi, bu kadar karışık yazıyorum?
Çünkü bütün şiirleri ezberledim.
Ah be!
Cinnet, senin ayaklarının altındadır.
Ah be!
Cinnet benim, ayaklarının altı senin olsun.

-Berkan Ürgen.

No comments: