20160823

Promise.

Şu aralar gerçekten çok  mutluyum, evet biliyorum mutluyken burayı açmam, yazı filan da yazmam genellikle ağladığım zamanlarda yazarım evet bunu da biliyorum. Ama o kadar mutluyum ve o kadar güzel bir insana sahibim ki bunu herkes bilsin istiyorum. O yüzden sizlere de yazmaya çalışacağım. Ama yavaş yavaş.. Şimdi o çok güzel insanın bana yazmış olduğu yazıyı buluştuğumuzda da sesli bir şeklide okumasını istiyorum. Sizlerde şahit olun istedim.

.....

"Heey benim sevgilim var , ismi Kevser, kendisi dünyalar güzeli olup en güzel ahlâka sahip bir insan . Kimilerine göre manken gibi kimilerine göre mankenlere de tas çıkartır , sesiyle kalbimi yerinden çıkacakmış gibi attırabilen tek bir kelimesi ile herşeyi feda edebileceğim bir sevgili . Gözleri dünyanın en güzeli yeşil mi yoksa ela mi diye tartışmalara girmenin manasız olduğu kendine has bir rengi olan o gözler yasayan en güzel gözlü eşeğin gözlerinden bile güzel , kendisi etrafına huzur ve mutluluk saçan eşsiz bir hazine olup sadece ama sadece bana ait olduğunu söyleyen beni benden alan biridir . Sevgilimi çok seviyorum."

No comments: