20160820

Sevgilime.

O kadar çok seviyorum, o kadar özlüyorum ki, o kadar-larım o kadar çok ki. Hayatıma girdiği andan itibaren onu çok sevdim ve hep iyi ki dedim. Tanıştıktan hemen sonra daha birbirimize doyamadan ben Londra'ya sevgilimse Malezya'ya gitti. Öyle çok özlüyoruz ki, ve bu özlem gün geçtikçe artıyor, arttıkça da içim dışım hep onunla doluyor. Sekiz hafta kalmış olacağım ve şuan dördüncü haftadayım. İlk defa bu kadar uzun süre ailemden ayrı kaldım sadece ailemden de değil, çok sevdiğim ülkemden. Hepsi üst üste gelince birden duygusal mod geliyor. Ama burda en büyük etken sevgilim! Rabbim bizi hiç ayırmasın. Bi amin alırım bu cümlenin sonuna. Hep dua ederdim hayırlı zamanda hayırlı birisiyle. Öyle de oldu. Çok şanslıyım o yüzden. Hep öyle de kalalım, sadece biz, biz olalım ve sımsıkı sarılalım, hiç bırakmayalım. Çok sevelim ve bu sevgimiz de, aşkımız da hiç bitmesin.

No comments: