20170213



En degerli dostum kiymetlim. Bu mutlu gününde yanında olmayı o kadar çok isterdim ki.Dost değil kız kardeşimsin gözümü kirpmadan guvenebildigim.. ne mutlu bana.Bitmek bilmeyen enerjin, neşen, hayat dolu olusun ömür boyu seninle gelsin.Sevdigin adam çok şanslı böylesi aşkı, böylesi degerliyi Allah ona nasip ettiği için çok şükür ki mutlusun birtanem😘bundan sonrası senin için daha güzel olsun inşallah seni çok çok seviyorum kevserim❤

Beyza hanedar


Kevsercim 🌹🌹🌹 sana ve ailene cook tesekkur ederiz hersey cok guzeldi ve tabikii sen cook guzeldin bayildik bayildik elbiseyi modelde hatirliyorum sende gordukten sonra unuttum bile bu kadar yakisirrr  😍😍😍😍 cok cok mutluluklar diliyorum canim benim Allah gulen yuzunuzu hepp guldursun insallaaah 🙏🏻🙏🏻❤❤❤


Rabia Öztürk




Kevseeer o kadar guzel olmussun ki masallah yaa 😍 tam anlamiyla ba yil dim ! Mutluluklar dilerim canim benim bir omur insallah 🙏🏻☺😘


Raziye




Canım , gülen yüzün hiç solmasın , gülmek sana çok yakışıyor maşallah , sevdiğinle güzel günler göresin . Mutlu olasın , seni seviyorum🌹

Betül Şahin


Kwthar my mom say your visit and party was like a dream come true for us 😜😍 Like your everything about your party 🎉

Amal


Yahu bunlar ne güzel fotoğraflar
Ve siz ne güzel çiftsiniz
Maşallah barekallah. Allah mutluluğunuzu daim kılsın kardeşim 💕
2017 nin bal gelini 👰🏼😘

Tuba Yıldız



Kuzummm tekrar tekrar hayırlı olsun ❤❤❤
Günlerdir fotolarla mest oluyorum ne güzel bir organizasyon olmuş 😍 Allah birlikteliginizi hayırlı kılsın daimaa mutlu olun 🌷🌷🌷

Hatice Yücel


No comments: