20170516

şükür sebebi adam!

Öyle koca yürekli bir adama sahibim ki, ne desem boş! 
Ve ben biliyorum ki beni şu dünyada bu adamdan başkası mutlu edemez ve bende biliyorum ki bu adamdan başkasıyla mutlu olamam! Öyle güzel bi Rabb var ki, bizi birbirimize saklamış, sevmek kelimesini birbirimize öğretmiş. 

Aşkım, o kadar güzel ifade etmiş ki, sanki benim düşüncelerimi okumuş :)
Öylesine saf, öylesine güzel.


"Kevserim , hayatımın en güzel anıları seninle  oluşuyor sanki senden önce yaşamamışım . Onca yer gezdim onca insan tanıdım onca işlerde katkida bulundum büyük insanlarla oturdum kalktım insanların hayal ettiklerini yaşadım çoğu zaman öyle ya da böyle ama hiç biri senin bana verdiğin huzuru , mutluluğu , heyecanı ve şükür sebebini veremiyor.  Rabbim ne yaptıysak iyi olanları arttırsın kötü olanlarıda af eylesin ve bizi bir ömür beraber kılsın . Seni çok seviyorum ve bu sevgiyi gönlüme yerleştiren Allah'a  binlerce kez şükrediyorum.  Elhamdulillah bu hayati seninle birlikte yürüyorum.  İyi ki varsın ve iyi ki seninleyim."

No comments: